Pływanie

Pływanie

Dzięki systematycznemu pływaniu wzmocnisz mięśnie wokół kręgosłupa, poprawisz swoją postawę i zapobiegniesz schorzeniom stawów, kości i kręgosłupa. Ćwiczenia w wodzie potrafią zwolnić procesy starzenia i uodpornić na przeziębienia i choroby. Dzięki pływaniu wzmocnisz układy oddechowy i krążenia. Ciśnienie i masaż skóry przez wodę pobudzają ukrwienie zaś mięśnie oddechowe pod wodą muszą pracować znacznie wydajniej, co tylko polepsza ich wydolność.

Zalety wynikające z pływania:

Wzmaga wydolność kości i mięśni.

Sprzyja utrzymaniu ruchowości stawów.

Wpływa na prawidłowa postawę i przeciwdziała skrzywieniu kręgosłupa.

Polepsza koordynację ruchową i giętkość ciała.

Zwiększa objętość oddechową płuc.

Odmładza skórę (dzięki wzmożonemu przepływowi krwi w trakcie ćwiczenia).

Podnosi tempo przemiany materii (w trakcie ćwiczeń spalasz niepotrzebne kalorie).

Poprawia samopoczucie i stan zdrowia psychicznego oraz poczucie własnej wartości

Wzmożony przepływ krwi wzmacnia naczynia krwionośne mięśni i włókna mięśnia sercowego, które stają się silniejsze, elastyczniejsze i grubsze.

reklama

Jak schudnąć?

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl